pühapäev, 7. november 2010

Uued hääled, uued näod.

Täna ei olnudki hull üksi magada. Kell 1 öösel ja nats peale, jonnisin veits aega, räige pissikas oli ju.
Imelik, et see Anni tuleb siis minu juurde kui ma tasa olen jäänud. Ja nii oligi jälle.
Anni tuli lasi mu korraks välja pissile, tegin oma sollnoodi ära ja kebisin pessa tagasi ja tudisin kella 7.30ni, vahepeal tegelt nats piiksusin ka, aga Anni ei kuulnud, Kristjan kuulis.

Hommikul siis sõime, mürasime. Vahepeal kakasime ja saatsime Kristjani tööle.
Siis ma väsisin ära ja tudisin.
Enne lõunat käisime, murulappe nuusutamas ja pärast edasi hakkasime hääli kuulama. Jeerum kui palju autosid ja mis häält nad teevad.. Pea juba uimane sellest keerutamisest. Nii palju lõhnasid ja nii palju võõraid, üks ilusam kui teine:)   Samal ajal kui sotsialiseerusime, jalutasime külla Üllile Solarisse.
Oi kui lahe tema on, võttis sülle ja kaisutas ja mängis minuga.
Siis 2 väikest poissi tegid mulle pai, nad olid ka vahvad, näpud olid kuidagi nii magusa lõhnaga.... Imelik, millest küll ?
No ja nii palju uudistamist oli ja nii palju uut ja huvitavat, et see väsitas mu ära. Tukkusin natuke aega Ülli süles ja kui oli aeg koju tagasi minna,siis pugesin Annile jope põue ja jalutasime koju.
Nüüd olen kodus ja tudin rahulikult oma pesas, juba tund aega. Oi, küll ma olen ikka tubli poiss. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar