teisipäev, 9. november 2010

Unimüts

Ma oleks juba eile kirjutanud, aga mulle on magamine meeldima hakanud. Öösel enam väga ei jonni, päeval magan palju.
Siis kui Ülli eile meil  külas oli siis olin ärksam. Mulle toodi nii palju igasuguseid vägevaid mänguasju, et ma ei suutnud rahulikuks jääda.
Eriti mulle meeldib see piiksuv Kana :)

Jätkuvalt käin õues jalutamas ja hääli kuulamas, et harjuda linnavurle eluga :P
Muidu on kõik hästi . Nädalavahetusel ilmselt kirjutan rohkem, sest ma lähen laupäeval Anne-Mai juurde õe ja vendadega mängima, uute inimestega tutvuma. Pühapäeval lähen maale, isadepäevale. Anni ema isa saavad ****krambid kui mind näevad. Ma olen lihtsalt nii nunnu :D
Vb näen Anni venda ka, ei tea veel.:)

Erilised tervitused õekesele !
Head paranemist :) Limps.

Ma nüüd magan edasi.
Tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar