laupäev, 20. november 2010

Käisin ise külas ja mul käidi külas.

Täna olin ma eriti tubli poiss, ise ka tunnen, et olin.
Hommik algas meil nii, et Anni kahmas mind vara kaenlasse ja jooksis minuga õue (esialgu proovime rõdul oma asjadega hakkama saada, siis edasi lähme juba muru peale ).
Pissine ajaleht maha ja kamandas mind pissima, loomulikult tegin, hommik oli ju, kellel ei oleks räiget pissikat hommikul... Tubli koer.
Siis läksime tuppa, kell oli 8.00, sööming, Anni ees, mina järgi. Siis jälle mina kaenlasse ja rõdule, ajaleht maha ja siis hakkas korrutama, nagu katkine grammofon - Cesar, piss-piss, Cesar, piss-piss, piss-piss Cesar, piss-piss.
Ma ei saanud mitte essugi aru, sest mul ei olnud ju pissikat, kakakas oli hoopis ja nii ma siis kakasin.
Ja täna juba nii mitu korda, oi kuidas mind kiideti :))

Kui kell hakkas 12.00´le lähenema, oli oodata, et Maris, Mia ja Holger jõuavad peale 13 meile külla. (Venna Andrese poolne pereke, ema Maris, varsti aastaseks saav väike Mia ja vend / poeg Holger, pereisa oli linnast ära maal tööd tegemas, keda mul ei ole ka veel õnnestunud näha... )
Kuna oli tunnike aega siis mõtlesime, et läheme Anni isale külla pooleks tunniks. Ma ei olnud ju ka käinud seal suures majas Rävala pst´l (Radisson). Kui papa Karlat ootasime,ootas ka seal Anni teine vanaema (Keila nänn). Tema kauaks sinna ei jäänud. Vahetasid "vanaisaga" paar sõna, tegi mulle mõned paid ja ütles, et me hiljem läbi tuleks kui aega saame.
"Vanaisa juures oli põrand igast väiksed jubinaid täis, nii et Annil olid koguaeg mul näpud suus, lõpuks ta ei lasknudki mind maha. Tüdines ära vist,et sõrmed koguaeg märjad....

No ja siis kell hakkas juba 12.30 saama kui helistasin Holgerile ja küsisin, kui kaugel nad on. Selgus, et neil tulid külalised. Ei olnud hullu. Kuna tekkis vaba auk, siis läksime koju, tegime lõuna ja läksime Pelgulinna, Anni vanaema vaatama, polnud ju temaga ka eriti tutvust saanud teha..
Ega me seal kaua ei saanudki olla, kui juba Holger helistas, et nad on tulemas. Korjasime jälle oma asjad kokku ja kiirustaisme kesklinna tagasi.

Saime meie maja ees kokku ja läksime tuppa. Maris ja Mia natukest aega tutvusid meie elamise ja olemisega, nad ei olnud enne ju jõudnud meile külla.Õnneks saime ka paar paid vahetatud, kui juba oligi vaja neil kahel lahkuda. Mia´l on ka oma magamis ja söömis režiim, nagu mul. Õige ka :)
Holger aga jäi kauemaks, kellega sai ikka korralikult mürgeltatud mööda põrandaid, Anni ajas ka mind taga, tahtsid minult mu kana ära võtta, aga ma ei andnud :D
Ja nii see päevake saigi kiiresti otsa, isegi Kristjan jõudis vahepeal  koju kui Holger veel meil oli.
Peale 19.00 saatis Anni Holgeri linna poole tagasi, ma ei kuulnudki kui nad ära läksid, magasin juba, väsisin ikka täiega ära...Aga see-eest täiega tore päev oli täna ! Aitäh!
 Ikka veel magan...






1 kommentaar: