laupäev, 6. november 2010

Teist päeva uues kodus.

Eile toimus minu elus üks väga suur muutus, nimelt mind toodi uude kodusse. Alustasime sõitu Vaskjalast koos Anni ja Kristiga minu kalli Anne-Mai, empsi ja vendade juurest. Õde läks ka eile ju uude kodusse..
Olin autos nii pabinas, et närisin Anni jopet, kus iganes kätte sain. Lõpuks kui linna jõudsime, siis mulle hakkas silma tramm, küll see on alles kolakas, palju sähvivat valgust sees...
Kristi oli ka vist nii pabinas, et sõitis peaaegu punase tulega trammiteega risti, nii et kui tramm oleks mööda sõitnud siis oleks küljepeegli maha tõmmanud. (parem pööre Stockmanni juurest Raua tänava ja Narva mnt poole )




Aga ei ole vaja pabistada! Minul kõik hästi. Tuppa jõudes nats nuuskisin ja siis läks kohe mäng lahti. Oskasin ise võtta oma pesapuurist mänguasja ja hullama hakata. Kristjan jäi mulle esimesena ette ja tema on ka nii tore, mängis  minuga kaua aega :)
Vahepeal tuli piss ka, selle tegin ilusti ajalehele.
Kui kell 22 sai, siis sõin ja siis veel mängisin. Hilja õhtul hakkas pere magama minema ja minul tekkis igatsus.
Oi kuidas ma nutsin, kõiki igatsesin taga, isegi neid rohuliblesid  aias.. oeh. Lohutasin ennast Anne-Mai antud rohelise olevusega, küll see on ikka vahva asi, lemmik mul vist :)
Vahepeal kui tasa jäin siis Anni tuli kontrollima kuidas mul läheb, vahestas ajalehe ära, ma ei mäleta kui palju ma pissisin, aga loik oli suur.

Esimene öö on nüüd möödas, hommikul magasime rahulikult. Käisime Anniga hommikul kell 7 maja taga kolamas, ei pissinud. Varsti.
Siis tulime tuppa, tegime käpad puhtaks ja hakkaisme sööma.

Siis me jälle mängisime, vahepeal tüdinesin ära ka, mõtlesin kus see lahe mees on kes minuga eile mängis, ta nii huvitav ja uus ju :D

Aga siis sai kell 9.15 ja keegi hakkas "möirgama" seal suures pesas, no mine metsa kui rõõmus ma olin. Oskaks ma rääkida, siis oleks ölnud SA OLED NII LAHE :D
Aga kaua see lõbu ei kestnud, Kristjan läks jälle tööle ja nüüd me olemegi kahekesi A. kodus. Pikutan siin jalgade juures rahulikult, vahepeal käin pesa juures ka, aga kaua ei taha seal üksi olla. Tulen ikka siis laua juurde tagasi kus on soojad jalad :)

Täna veel lähme käime peale lõunat õues, prooviks hoopis kakada, vahepeal boopisin tooli alla, no see küll kena ei olnud. Paistis liiga hästi välja. Piss ei paista eriti ... ehhee.

Limpsti omadele !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar