neljapäev, 18. november 2010

TV Star

Viimasest postist on juba nii mõnigi päev möödas, aga ega tegelikult ei olegi  midagi erilist toimunud ka..
Igapäev proovin teha õue oma pissi, aga kohe üldse ei taha välja tulla, toas ajalehel nii mõnus sossu kükitada.. üksi olemisega püüan ka harjuda. Annil on vaja ju mulle söögiraha teenida :)
Mõned päevad oleme lausa koos käinud tööd tegemas. Praegu olen ka tegelikult Anniga kontoris, mina magan sahtlis oma pesas ja Anni klõbistab arvutiga.








Küsite miks tänase päeva pealkiri on TV Star,  no halllooo, ma olen ju tähtede pesakonnast :D
Tegelt on see, et Kätu helistas eile ja küsis kas ma oleks nõus osalema ühes saates, nimega Eesti kõige-kõige. Ikka olin.
Ja nii me saimegi hoopis täna varahommikul Kadrioru pargis kokku. Istusin ühe väga toreda onu süles, nimega Eero. Seda onu me teame sellest asjast kui Anni käis Solarises lastele näomaalinguid tegemas. Loodetavasti helistab ja kutsub veel :) Eerot ma kartma ei pidanud, sest ta ei teinudki eriti midagi, jutustas lihtsalt.
Ja tegelikult, ega ta väga lihtsast teemast ei rääkinudki. Saate teema oli seekord sellest mis tehakse lemmikloomadega, kellest ei hoolita ja kuhu võivad üldse loomad sattuda. Nimelt selle koleda koha nimi on lemmikloomade ümbertöötlemise koht. Sellest ja kõigest muust saate kuulda ja vist natuke ka näha tulevas saates.
Päris täpselt ma nüüd ei tea kas see on homme, reedel kell 20.00 või on järgmine reede. Peate ise valvel olema, kui  tahate mind telksus näha.

Ahjaa, ja lumest nii palju, et see vist ikkagi ei meeldi,mulle. Katsuda ei saanud, aga märg ja külm tundub küll.
Ma nüüd tudin edasi, lasen Annil tööd ka teha :)

Pildid tulevad ka varsti. Ja vb ka saate lingi saan siia panna, kui kellegil nägemata jääb :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar