pühapäev, 14. november 2010

Isadepäev

Täna hommikul kell 8 korjasime oma kodinad kokku ja läksime bussiga sõitma.
Ehk kell 9.30 saime "vanaisaga" (loe: Anni isa ) bussipeatuses kokku ja läksime maale "vanaema" (loe: Anni ema) vaatama.
Päris huvitav oli, palju uusi lõhnu ja inimesi. Noh, nii nagu ikka..
Bussis nii palju loksutas, et loksutas mind magama. Et seda mis tee peal oli seda ei näinudki. Kuulsin ainult poole kõrvaga mis Anni isaga rääkis.
Lõpuks kui Kiidu jõudsime, koht kus Anni ema-isa elavad, sain teha paar kiiremat ringi valla platsi peal kui Anni mind  juba jälle sülle kahmas ja kiiremate sammudega, vanaisale järgi marssis..

Tuppa jõudes, viskasime asjad maha ja jooksime vanaema vaatama. See oli nii tore, vanaemal läksid silmad nii suureks ja küsis üllatunult: " Oi, kes sina oled ?!? " :))  "Cesar ! " :) vastasin mina. Ja siis me saimegi sõbraks :D

Ma olin nii rõõmus ja uudishimulik, et jooksin toas ringi nagu ajaks jäneseid taga. Lõpuks väsisin ära, et Anni pani mind diivani peale vanaema juurde magama. Oi kui hea seal oli tudida, vanaema võttis mind teki sisse kaissu ka veel :)

Magasin seal umbes kell 11.30ni ja siis läksime Anni ja vanaisaga valdusi üle vaatama. Ehk taastasime vanat traditsiooni, käime oma metsas piire üle vaatamas. Kuhu vb teeme Kristjaniga rattapargi, sest seal on äge  kõrge paekallas, kus saaks alla kimada ja hüpata ja mina saaks seal joosta ja Anni saaks mulle pulka visata :D Unistada ju võib.

 Maha mind väga ei pandud, sest päris sopane oli, aga süles oligi tegelikult etem olla.
Kuna ilm oli väga pehme ja soe, siis lubasime endale 2,5h jalutuskäiku. Vahepeal magasin ka muidugi.

Kui kell hakkas 14 saama, läksime koju tagasi, sest mul on siis söögiaeg.
Sõin kõtu ilusti täis ja siis läksin kohe ajalehele kakale (vot nii tubli olen :) ) ja uuesti vanaema kaissu magama. Kumm oli nii tühi sellest jalutamisest.

Kell 15.30 ajasin ennast uuesti jalule, sest pissikas tuli peale. Vanaisa oli ka juba selle mitme tunni peale  minuga rohkem harjunud ja kukkus mürama - minuga. (Vanad Muki tunded ärkasid taadul ellu :):) )

No ja siis me mürasimegi, kuni tulime koos kolmekesi linna tagasi, vanaisa läks trossi tooma, ausõna ei tea miks ...
Mina jäin jälle bussis magama, sest see loksutas nii mõnusasti..

No ja siis lõpuks jõudsime linna tagasi, Kris tuli ka bussi vastu. Sealt läksime koitsa jne Ühesõnaga nii roosad ja rõõmsad olemegi. :)

***
Tervitused ja suured tänud Lottale, mu õekesele, kes mu peale sõbarlikult lärises eile ja  veel erilisemad tänud tema perenaisele ja peremehele; Kristile ja tema CO´le ning Anne-Maile ja tema CO´le väga meeldiva õhtu eest.
Annist on saanud ka nüüd väike maasikasampa hull, täna nuias poes Kristjanilt pudelit :D
Tegelt selle koha pealt peaks hoopis Kristit tervitama - nom nom. Krooks.

Olge mõnusad!  Auh !

1 kommentaar: