reede, 26. november 2010

PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS, KRISTJAN ! :)

Selle puhul tegin täna hommikul õue ilma ajaleheta pissi. :)

Aga nüüd päevast.
Hommikust kuni kella 16.30 magasin rahulikult, vahepeal kui Anni lõunal kodus käis sain õue ja ise ka süüa.
Õhtul kui külalised tulid, siis sai nii palju mängitud ja nuusitud ja teisi lõbustatud, et õhtuks olin päris väsinud. Ja noh endiselt tahetakse mind uskuma panna, et ma olen niii armas :)

Eriti mulle meeldivad Sander ja Sten, kes minuga äramineku ajal koridoris jooksid nii, et kõigil oli keel vestil :D  Ma väga juba ootan millal tagasi külla tulete või äkki võime Anniga ise teile külla tulla.
Ja siis mulle meeldib Kriimu pruta ka, tema süles oli nii hea tudida. Tegelt ma seal üksi ei tudinudki, väike tita oli teisel pool kõtut :)  Tema on tulevane suvelaps :)  Ei jõua ära oodata!

No ja rohkem nagu polegi midagi ära mainida, kõik sõid ja sõid ja eriti jõi Sten :D


                                                                                



3 kommentaari:

  1. Palju õnne minu poolt ka, auh! Ja Ülli ja Rainer soovivad ka tagasihidlikult.

    VastaKustuta
  2. auh, auh, auh Kusti ! :) Millal näeme ?

    VastaKustuta
  3. No ei tea, millal su perenaine aega leiab ;)

    VastaKustuta