kolmapäev, 24. november 2010

Sulg ei lippa vahepeal... Palun vabandust.

Pole midagi erilit toimunud, niisama mula ka ei taha ajada..
Aga heaküll.
Elan endiselt kesklinnas, nagu linnavurled ikka. Oskan kenasti ajalehele hädasid teha, juba natuke rohkem tuleb välja õues pissimine.
Pean ära mainima, et Anni on imelikuks läinud, kallab mu pissi kuskile purgi sisse.
(see on sellepärast, et ta kallab selle kuskile muru/lume peale/sisse, et ma seal oma lõhna tunneksin ja ilma ajaleheta kükitama hakkaksin )

Veel oskan olla ilma nutmata kodus, siis kui Anni ja Kristjan tööl on. Kella 14.oo tullakse koju, et mulle süüa anda ja pissijalutusele minna. Mind äratab alati see kui keegi uksest sisse astub, täna magasin nii kõvasti, et enne üles ei ärganud, kui Anni süles juba olin, et pissile joosta. Õues käidud, häda tehtud.
Siis nats aega mängime, kui jälle pessa magama lükati ja siis jälle "Varsti näeme!" kell 17.15 " Anni kodus tagasi ja siis joostes õue pissile..
Täna tutvusin maja taga 3 naisterahva ja 2 meesterahvaga, kes suitsesid millegipärast. Ütlesid, et homme samal ajal mööda kõnniksin :D
Ma pidavat nii nunnu olema.

No ja siis jalutasime veel, kuigi räme tuul ja lumi oli. Nägin välja kui narkar, ninaots valge. Kaua ei kannatanud olla, sest külm hakkas.
Nüüd närin Ülli toodud närimiskonti, ilgelt hea on :)  Aitäh !

Olge mõnusad !

Ps. Reedel on Kristjanil sünnipäev ja esmaspäeval lähen vaktsineerima ja vanaema juurde hullama.
Nv kohta ei oska veel inffi jagada. Küll me midagi välja mõtleme.

Limpsti omadele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar