teisipäev, 8. veebruar 2011

Sünnipäev ja 4. koolipäev:)

Laupäev 05.02 algas siis nii, et Anni ja Kristjan panid mind kell 10.30 Saku Suurhalli  juures Tiina ja Sveni auto peale. Meie kolmekesi sõitsime rõõmsalt Tabasallu pidu panema, aga Anni ja Kristjan läksid Simpel Sessionile. Selle kohta lubas Anni ka essee kirjutada " Miks ma ei käinud oma koera 5 kuuseks saamise sünnipäeval "

Aga jah, Tabasalus mürasin Lottaga, kaotasin 2 hammast ja niisama vesistasin ahju juures, küpsevat kana vaadates.
Lisaks olin veel nii tore ja pissisin Kristile natuke jala peale ja siis vaiba sisse siristasin ka. Seda kõike mänguhoos :P
Õhtul kui Anni ja Kristjan lõpuks minuga kokku said, olin nii väsinud, et järgmisel päeval koolis ei viitsinud isegi viineri eest "trikke" teha.
Et jah, pühapäeval oli kool, kus näitasime ette eelnevaid asju mida õppinud olime. Juurde aga õppisime näituserihmaga kõndimist ja hammaste näitamist,nii et vahepeal võtab Anni maiusega käe mu suu juurest ära ja lamamist ni, et Anni astub sammu tagasi ja siis uuesti sammu minu juurde ja siis annab maiust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar