teisipäev, 1. veebruar 2011

Nädalavahetus maal ja kolmas koolipäev.

Kuulõpus on koguaeg Annil kiire, nii et vabandused tema poolt siia.
Laupäeval käisin maal, Anni emal ja isal külas. Nagu traditsioon ette näeb, iga kord kui ma maal käin, annab Anni isa mulle porgandit närida :P nom nom.
Tegelikult on seal täielik piin käia, köök on kogueg igasuguseid mahedaid lõhnasid täis. Kõik sööks ära mis kätte saaks. Eriti tore oli siis kui Anni ja ta ema hakkasid kooki tegema. Suu jooksis lihtsalt vett.
Ema küll koguaeg küsis, kas seda võib anda ja kas seda võib anda. Mina olin koguaeg JAA, JAA palun anna mulle lihhi, anna mulle kooki, anna mulle ma ei tea mida veel, mida saaks närida :P
Aga EI, Anni on koi ! 
Ema isegi ütles, et tema ei ole küll oma lapsi nii kasvatanud... ma ei tea mida see küll tähendama pidi...

Rohkem polnugi midagi eriti. Õhtul tulime Anni vennaga koju...

Pühapäeval oli kolmas koolipäev.
Õues oli tuuline ja päris külm ilm. Sellest hoolimata panime asjad kokku ja läksime bussi peale, et sõita Suur- Sõjamäele kooli.
Bussis oli veel mingi must krants, kelle peale meeldis mulle urrata ja loomulikult näidata, et mina olen ka bussis :D

Koolipäev hakkas kell  9. Nii nagu ikka, jõuame Anniga alati natuke varem, et saaks külmetada.
Aga tundub, et väga ei külmetanudki, külmetasid hoopis Porto ja tema peremees, kes tulid kooli:) Portot polnud küll ammu aega näinud, nii vahva oli. Mürasime enne koolipäeva algust, vahepeal jõudis õde Lotta ka oma tigeda poolõega :P
Kõige viimasena jõudsid armsad Carlos ja Leele :)

Kui kell sai 9. algas koolipäev nii:
kõigepealt lõime kontakti. Ja nüüd mis edasi tuleb ei ole õiges järjekorras.
Näitasime eelnevalt õpitut : hammaste näitamine, lamamine, tagurdamine, kaheksa tegemine, ringi tegemine paremale ja vasakule ja kõrvale tulemine paremale ja vasakule.
Uued asjad olid võileivast keeldumine, mis tuli kõigil supper hästi välja ja meil, aga vb teistel ka: lamamine, aga Anni pidi tasapisi minust eemalduma.

Vahepeal tuli ka meie nunnukas Kristi tundi vaatama ja pilte tegema :)  http://www.lexberrys.eu/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=130&cntnt01returnid=15

Õpetaja oli jällegi meiega rahul, mida oli Annil kindlasti innustav ja hea kuulda.
Jee jee, olen nohik, kellel on igaks tunniks kõik mitukorda üle õpitud.

Järgmine koolipäev on pühapäeval kell 10.00 - ootame veel kedagi külla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar