laupäev, 22. jaanuar 2011

Teine koolipäev.

Täna siis harjutasime ja näitasime ette mida eelmine kord olime õppinud ja mida kodus korranud.
"Keeruta" tuli mul nats uuesti üle õppida, Anni tegi suure ringiga, aga oleks pidanud nina ja saba mul kokku viima hoopis vms. Aga me saime selle suht kohe selgeks. Klassijuss näitas korra ette ja juba tegimegi õigesti :)
Tagurdamisega ei olnud üldse probeeme, kuigi Anni algul kartis, et ma ei saa hakkama. Seda sellepärast, et meil ei ole kodus mitte ühtegi vaipa ja põrand on libe.
Koolis aga tegin kõvasti rohkem kui 7 sammu taha poole.

Uued harjutused järgmiseks pühapäevaks kell 9 (Portole, teadmiseks:) . on vaja selgeks õppida "kõrvale" tulemist ja 8 tegemist ümber jalgade.
"Kõrvele" juba täitsa oskame, see on muidugi veel ilma käskluseta, aga 8 tegemist oskame ka, Anni peaks nüüd on sõlmes käed lahti saama ja kiiremini liigutama hakkama, sest ma olen usin õppija ! :P Ja siis oleme selle ülesandega ka kenasti mäel :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar