neljapäev, 6. jaanuar 2011

Argipäev.

Mõtlesin, et kirjutan mis elu ma elan :) Pole nagu ammu teada andnud endast. Eile oli võimalus minna Kristi juurde hullama, aga Annil mingid tööasjad vaja ajada jne.  Et ei läinudki. Lotta sai hullata Carlosega.

Aga kui rääkida nüüd argipäevast siis hommik algab sellega, kell 7.00 käime Anniga õues pissil. Enam ei aja teda öösel kell 3.30 üles, las magab :P
Tuterdame seal unisena ringi mingi 7 minutit. Siis lähme tuppa ja mängime nats :) Kui kell saab 7.30 saan süüa.
Selleks ajaks on Kris ka ennast üles ajanud ja teeb veel ühe unise  7 mintsase ringi minuga peale sööki.
Kuna Anni läheb 8.30´ks tööle siis ega ma teda enne õhtut ei näegi rohkem.
Sest Kris läheb hiljem tööle ja tuleb tegelikult  juba 3h pärast tagasi, mulle lõunasööki andma :)
No ja siis kui kell saab 17.30 siis tuleb juba Anni ja me lähme pikemale ringile. Pissid kakad teen kõik õues :)

Olen isegi selle ära õppinud, et lähen ukse juurde istuma ja natuke teen häält.  Siis kumb ennem riidesse saab läheb minuga õue.
Enam jaolt ma ikka tahan häda teha ka, aga vahest tahan sellepärast õue, et Anni ja Kristjan jäävad midagi arutama ja siia ma ei saa piisavalt tähelepanu. Või sellepärast ka, et ühes kohas oli nii huvitav lõhn, et tahaks uuesti seda nuusutama minna.:P

No ja siis jõuab juba Kristjan ka koju ja juba kell 20.00 saan õhtusöögi. Siis lähme teeme Anniga veel ühe pika ringi ja siis koju ära.
Jalutuskäikudel olen kohanud juba nii palju erinevaid koerasid keda olen saanud nuusutada. Eile nägin üht Russellit, tema oli 1,5 aastane. Kangesti tahtsin mängida, aga rihmad läksid sõlme koguaeg ja see poiss oli lühikeste varrukate ja pläffidega. Anni vahetas paar sõna selle hernehirmutisega ja saatis ta tuppa tagasi, sest ilmselgelt oli tal külm.

Üldse minu meelest väga nõme, et tüüp laseb oma koera flexi rihmaga uksevahelt välja ja siis kui häda tehtud läheb tuppa tagasi.
Minul on ikka nii lahedad omanikud, viitsivad minuga ringi tuterdada ja erinevaid jalutusringe teha. Sõidavad bussiga ja trolliga ja trammiga. Vahest saab isegi autoga sõitda :D  Varsti sõidame koguaeg autoga, sest Anni teeb juhilubasid :P

Rohkem polegi  midagi jutustada. Tänaseks olen juba 4 kuune rõõümus väike kuts. Järgmine nädal lähen kooli ja lapsepõlv saab läbi. Tuleb hakata korralikuks. Nagu ma ei oleks. Minu meelest olen ma väga korralik koer. Üliharva saan riielda. Ilmselt ei tee väga selliseid asju mida ei tohiks teha.. :)

Olge mõnusad.

Cesar.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar