neljapäev, 2. detsember 2010

Olen sõnakuulmatu ja panen perenaist proovile! Urr urr!

Nii nagu juba rutiin ette näeb, käib Anni minuga öösel kell 4 maja taga pissil. Täna hommikul kohe üldse ei tahtnud  seda teha, sõna ei viitsinud ka kuulata ja olin lihtsalt väga isepäine.
Aga õnneks väga kaua seal nõmedas külmas õues lume sees olema ei pidanud. Läksime tuppa tagasi. Anni lasi mind rihma otsast lahti kui lifti uksed lahti läksid ja toa poole liikuma hakkasime.
Aga mul oli kohe jeee, jeee vabadus, teen mis tahan, sõna ei kuula. Ühesõnaga hommikul oli PIDU :D

Ma panin jooksu, jooksin koridori teise otsa ja nuuskisin naabrinaise kassisitta mis oli kilekoti sisse pandud. Smells good, mhmh. nom nom
Anni kutsus mind, aga ma välja ei teinud. Siis tuli Anni väga kiirel sammul minu poole, aga mul oli vahepeal pissikas ja ma õue ei tahtud teha täna.

No  ja siis kui ma hargitama hakkasin, pani Anni  samal ajal täie rauaga perseli. :D
Ma nii kangesti ehmatasin, et jõudsin teha naabrimuti ukse taha kaks tilka. Ehmatusest hakkasin ise niuksuma, nagu oleks mina haiget saanud.

Vot selline seik hommikul kell 4. 30


Ülejäänud päeva olin tubli koer :)
Õhtused pallimängud.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar