pühapäev, 19. detsember 2010

Pühapäev, kirjutaks midagi :)

Mõtlesin täna hommikul, et võtan aja maha ja vahelduseks närin krõbinaid, mitte ei neela. Anni oli nats eemal nii rõõmsa näoga, tundub, et see krõbin paitas ta kõrvu. :D Pühapäeva hommikul kell 7.30... don't think sooo ! :D

No ja eile olin kuidagi loid ja et viitsinud mitte kui midagi teha, pikutasin enamus ajast. Ilmselt kogusin energiat tänaseks päevaks, sest kell 12 on teiste kutsidega kokkusaamine.
Mõni minu vanune on ka, Lotta vist tuleb... aga teised on ikka natuke vanemad kui mina juba.

Vahepeal on uudist veel seda, et 15. jaanuarist hakkan koolis käima. Anni ilmselt ei suuda juba ammu ära oodata, mulle ikka meeldib krutskit ka teha ja natuke manipuleerida ja dresseerida ja ignoreerida :D mõjuvõimsad sõnad.
Ei, tegelt nii hull ka nüüd ei ole. Mul ainult vahest käivad need tuurid üle. Enam jaolt olen kodus väga tubli koer. :)

Tervitaks veel Portot, kes oma tilli on kuidagi härma saanud ehk ära külmetanud. Ja teisi tervitan ka, hoidke ennast.  Ilmad on salakavald ja igasugused haigused kerge tulema.



Cesar.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar