pühapäev, 31. oktoober 2010

Lahe pühapäev!


...mul on selline karvane tunne, et Annile ma küll väga meeldin. Mängis minuga, tegi mitu pai ja võttis sülle, vahepeal jäin isegi tukkuma..
Varsti, reedel tuleb uuesti külla, aga siis juba nii, et võtab mind kaasa minu uude kodusse.
Oi seal saab ka palju mängida ja mürada, Kristjangi juba ootab mind, kuigi ta on palju tööl ja sahmib ringi nagu mina :)

Kahju, et vendi ja õde ei saa kaasa võtta, mul on kodus nii suur puur, et kõik mahukusid ära.
Aga ei ole hullu, me hakkame palju üksteisel külas käima.




1, 2, 3 LÄKS ! Sööming


                                                                     Minu piss :)




Duracell'i Jänes 










Anniga

Jälle Anniga

Muide, ma sain sealt astmest täitsa ise üles. Olen tubli ! Jee!

3 kommentaari:

  1. uskumatud nunnukad ikka :) päris palju kasvanud ka juba!

    VastaKustuta
  2. Kuulsin, et väga tore oli ja näeb siis reedel meie juures:) Anne-Mai&Family

    VastaKustuta